moviechallenge week 7

Sleepless (2017)

Vincent is een corrupte politieagent die samen met zijn partner een lading cocaïne van een drugsbaron weet te stelen. Het gevolg is dat deze zijn zoon kidnapt en hem vasthoudt in een nachtclub. De enige manier om zijn zoon te redden is om de drugs terug te brengen, maar hij krijgt gedurende de avond te maken met bedrog en verraad.

toen ik deze film in de bioscoop ging zien wist ik er bijna niks van alleen dat het een actiefilm was over een politieagent. de film begon al erg spannend en zat vol met actie en wendingen die ik niet verwacht had maar ook een die erg voorspelbaar was. alles bij elkaar was dit een hele spannende en zeer goede film. blij dat ik hem heb gezien.

Havenburst (2016)

Jacky, een onrustige jonge vrouw met een onverzettelijke alcoholverslaving, wordt vrijgelaten uit de afkickkliniek en krijgt een tweede kans met een nieuwe baan en gemeubileerd appartement in Havenhurst. Met een schuldgevoel voor het tragische verlies van haar 8-jarige dochter wordt Jacky al snel meegesleurd in de mysteries van Havenhurst, met name de onopgeloste verdwijning van de vorige bewoner van haar appartement, een jonge vrouw die ook in de afkickkliniek verbleef.

ik ben geen held met enge films en schrik vrij snel. de reden dat ik deze film wilde zien was omdat Julie Benz er de hoofdrol speelde. heb hem ook overdag gekeken maar vond hem vrij eng en zeer spannend. er zaten wendingen in die ik niet zo snel verwacht had. hij begon al creepy en er zaten genoeg creepy momenten in en zeker genoeg schrikmomenten. een thriller met een vleugje horror. en door het einde heb ik een vermoeden dat er nog wel een vervolg zal komen.

Surf’s Up (2007)

“Surf’s Up” is gebaseerd op de schokkende openbaring dat het surfen eigenlijk door pinguïns werd uitgevonden. In deze mockumentary zal de crew het publiek achter de schermen nemen in de wereld van het WK surfen voor pinguïns en vooral de nieuwe grote ster Cody Maverick belichten.

een documentaire maar dan in animatiefilm. heb deze al eens eerder gezien maar hij blijft grappig. surfende pinguïns.

Surf’s Up 2: WaveMania (2017)

Cody Maverick is op zoek naar een nieuwe uitdaging. Hij laat zich overhalen door een stel beruchte surfers, die bekend staan als ‘The Hang 5’, om zich bij hen aan te sluiten op hun reis naar een mysterieuze surfplek. De plek staat bekend als de ‘Trenches’ en het verhaal gaat dat er de hoogste golven ter wereld te vinden zijn. Cody beseft al snel dat het leven dat hij achterliet meer heroïsch is dan welke dodelijke golf hem ooit zou kunnen bieden.

het vervolg op de eerste Surf’s Up film.  deze film was ook weer erg grappig maar ook wel spannend als ze op reis gaan en op het eiland zijn. erg leuke film.

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in moviechallenge 2017. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

