bookchallenge week 11

een boekje met allemaal korte verhalen van verschillende schrijvers. leuk om zo onbekende schrijvers te leren kennen. het eerste gedeelte zijn vrouwelijke schrijvers en het tweede gedeelte met de mannelijke. niet alle verhalen zijn even leuk maar er zaten meer dan genoeg leuke verhalen bij. en elk verhaal was niet zo heel lang. erg van genoten.

24788737girls night / boys night – verschillende schrijvers

Boeken met korte verhalen van meerdere schrijvers.

deze manga draait om Alice en Julian en hoe hun relatie groeit als ze bij hem in de klokkentoren komt wonen. een leuk kort verhaal waar ik erg van heb genoten maar ik mag hem wel. je leert ook wat beter kennen.
er zat nog een ander verhaaltje in maar heb die niet gelezen en ook een preview van een andere manga.

16173091 Alice in the Country of Hearts: The Clockmaker’s Story – QuinRose, Mamenosuke Fujimaru

Julius Monrey is the grim Clockmaker of Wonderland, responsible for controlling the world’s time from his lonely Clock Tower, not to mention fixing the stopped clocks of the dead. When the beautiful Alice Liddell comes to live with and rely upon him, will her warm personality melt through his cool, apathetic heart, and bring about romantic feelings he never knew he had?

 

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in bookchallenge 2017. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

