moviechallenge week 12

The Maze Runner (2014)

Thomas ontwaakt op een dag in een lift, zonder enige kennis hoe hij daar terecht is gekomen. Hij kan zich niet meer herinneren wie hij was. Eenmaal buiten komt hij erachter dat hij in een afgesloten wereld terecht is gekomen met 60 andere jongens van zijn leeftijd, die proberen te ontsnappen uit een steeds veranderend labyrint.

Maze Runner: The Scorch Trials (2015)

Nadat ze het Labyrint hebben overwonnen, wacht Thomas en de andere Gladers een nieuwe uitdaging: op zoek gaan naar aanwijzingen over de mysterieuze en machtige organisatie WCKD. Hun reis brengt hen naar de Scorch, een desolaat landschap bezaaid met ondenkbare obstakels. Samen met verzetsstrijders nemen de Gladers het op tegen de superieure strijdkrachten van WCKD en ontdekken ze wat voor schokkende plannen deze organisatie voor hen in petto heeft.

Ik heb beiden films ooit al eens gezien maar me zus had de tweede nog nooit gezien dus die hebben we samen gekeken. deze films blijven goed. ze zijn erg spannend. hoop dat ze de rest van de boeken ook gaan verfilmen in ieder geval het derde deel.

Me before you (2016)

William Traynor (Sam Claflin) was een levensgenieter totdat hij als gevolg van een verkeersongeluk verlamd raakte. Zijn wens is om zijn leven te beëindigen. Een jonge laag opgeleide vrouw afkomstig uit een arbeidersgezin, Louisa Clark (Emilia Clarke), wordt in dienst genomen om hem te verzorgen. Tussen hen ontstaat een bijzondere band.

een film die ik al eens eerder had gezien naar nijn zus nog niet. vond het geen straf om deze nog een keer te zien. zelfs de tweede keer was het een tranentrekker. deze film blijft mooi en ontroerend en ook erg grappig.

Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children (2016)

Tiener Jacob volgt aanwijzingen, die hem naar een mysterieus eiland leiden. Daar ontdekt hij de ruïnes van Miss Peregrine’s school voor bijzondere kinderen. Terwijl hij de verlaten gangen en slaapkamers verkent, ontdekt hij dat de bewoners ongelofelijke krachten bezaten. En dat ze misschien nog leven.

deze film had me zus nog niet gezien en zoals de andere films ikke wel maar heb er weer van genoten. hij blijft goed en spannend. weer erg van genoten.

 

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in moviechallenge 2017. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

