bookchallenge week 18

ik weet iets over superman dankzij de films en tv-series die over hem gaan en ken Lois Lane en Lana Lang daardoor. ik wist dat Lois Lane superwoman was maar niet dat Lana Lang er ook een was. ik wil zeker verder met deze serie. vooral na het lezen van de laatste bladzijde.

30807692

superwoman  – “Who Is Superwoman?” part one!

Lois Lane takes flight! Now powered up with the abilities of Superman, Lois pledges to carry on the super-legacy as Superwoman! There’s only one problem: Lois’ new powers are killing her, and neither she nor her friend and confidant Lana Lang know what to do about it. Will Lois even survive long enough to learn the deadly secret of Ultra Woman?

ik ben dol op de boeken van Harlan Coben en vond dit weer een goed boek. Marc word wakker in het ziekenhuis en dan blijkt dat zijn vrouw dood is en zijn dochter ontvoerd is. hij doet er alles aan om zijn dochter weer terug te krijgen. di boek zat weer vol met onverwachte wendingen maar ook deels met wendingen waar ik een vermoeden van had. kan je dit boek zeker aanraden als je houdt van psychologische thrillers.

15769416

geen tweede kans – Harlan Coben

Marc Seidman ontwaakt op de intensive care met zijn hoofd in het verband. Twaalf dagen geleden was hij nog een succesvolle chirurg en woonde hij in een mooi huis met zijn vrouw en pasgeboren dochter. Nu ligt hij in een ziekenhuisbed,neergeschoten door een onbekende. Zijn vrouw is dood en zijn dochter is verdwenen.
Na twee weken meldt de gijzelaar zich: Marc kan zijn dochter terugkrijgen, maar hij mag onder geen beding contact opnemen met de politie. Maar bij de uitwisseling van het losgeld gaat het mis. Marc moet alles op alles zetten om ervoor te zorgen dat die eerste kans niet zijn laatste was.

drie korte verhalen waarvan er twee thrillers zijn en de derde meer een drama is. de eerste twee schrijvers kende ik al en genoot erg van hun verhalen. de derde schrijver kende ik nog niet maar vond zijn verhaal erg ontroerend alleen moest wel even wennen dat het vanuit 2 personen was geschreven. vind dit soort boekjes erg leuk om nieuwe schrijvers te ontdekken.

#imagecol { overflow: hidden; }

<!–

31847001

3pak – Heleen Vreeswijk, Mirjam Mous & Alex Boogers

3PAK is een verhalenbundel met drie korte verhalen die speciaal geschreven zijn voor Literatour. Mirjam Mous, Helen Vreeswijk en Alex Boogers zijn de auteurs van de verhalen. De eerste twee verhalen worden online verspreid, het complete 3PAK is te verkrijgen bij de deelnemende bibliotheken & boekhandels.

  1. Domino Day – Mirjam Mous
  2. De Rebel – Helen Vreeswijk
  3. Vergeet Amy – Alex Boogers
About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in bookchallenge 2017. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

