moviechallenge week 19

XXX: the return of Xander Cage (2017)

Topatleet Xander Cage is een geheimagent die werkt voor de Amerikaanse overheid. NSA-agent Augustus Gibbons is degene die hem probeert aan te sturen. Wanneer Cage tijdens zijn laatste missie voor dood wordt achtergelaten, verwacht niemand hem ooit terug te zien. Maar hij keert in het geheim terug om zichzelf op een nieuwe missie te storten. Hij moet een extreem gevaarlijk wapen zien te achterhalen, genaamd Pandora’s Box.

Ik vond de eerste XXX film met Vin Diesel helemaal geweldig, de tweede heb ik niet gezien dat kwam omdat Vin Diesel er niet in mee speelde. naar dit derde deel was ik erg benieuwd. kon hem helaas niet in de bioscoop kijken omdat hij binnen een maand niet meer bij ons in de bioscoop draaide waar ik erg om baalde. zoals verwacht zit deze film weer vol met actie en geweld en er gebeuren soms dingen die absoluut niet kunnen in het echt maar deze film was niet alleen spannend maar er zat ook wel humor in. En Vin Diesel in actie te zien was niet verkeerd maar de rest van zijn team was ook niet verkeerd. Nina Dobrev vond ik geweldig als Becky.

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in moviechallenge 2017. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

