moviechallenge week 20

Beauty and the beast (2017)

Belle, een mooie, jonge onafhankelijke vrouw wordt gevangen genomen door een beest in zijn kasteel. Ondanks een beangstigend gevoel van onzekerheid over wat haar te wachten staat raakt ze bevriend met het betoverde personeel in het kasteel. Ze leert verder te kijken dan de afschuwelijke buitenkant van het beest en ontdekt de vriendelijke ziel van een prins die binnen in hem schuilt.

Ik ben dol op de tekenfilm en kon niet wachten om deze film te zien. ik heb genoten van deze film. Emma Watson is geweldig als Belle net als Luke Evans als Gaston. het beest ziet er heel erg goed uit net als het betoverd personeel. ook al kende ik het verhaal al vond ik het erg goed uitgewerkt. dit blijft een sprookje waar ik dol op ben. ik ben dol op Belle.

Logan (2017)

In 2029 is de mutant bevolking aanzienlijk geslonken en de X-Men zijn ontbonden. Logan (Hugh Jackman) zijn vermogen om zichzelf te genezen is slinkende en hij ontfermt zich nu samen met de mutant Caliban (Stephen Merchant) over de zieke Professor X (Patrick Stewart) in een schuilplaats op de grens met Mexico. Zij zullen daar de rest van hun leven ondergedoken blijven. Maar wanneer een jonge mutant op de vlucht voor een gevaarlijke organisatie zijn pad kruist, kan hij zich niet langer verstoppen en voelt hij zich uiteindelijk gedwongen haar te helpen.

Ik ben dol op de X-men films en ben dol op Wolverine. verheugde me erg op deze film. dit was een hele spannende en goede film. Logan komt op het pad van de jonge Laura die een mutant is en op de vlucht en hij moet er alles aan doen om haar te beschermen. ik vraag me alleen af hoe het kan dat Xavier nog leeft want hij is in een van de x-men films toch door Phoenix vermoord? of heb ik het nu mis??

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in moviechallenge 2017. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

