A Series of Unfortunate Events 

Ik heb de boeken vorig jaar gelezen en erg van genoten. het gaat om drie kinderen die door een brand weeskinderen komen en alles moeten doen om uit de handen te blijven van graaf Olaf die uit is op hun geld. het is geen vrolijke serie maar wel een hele goede serie. de boekenserie is geschreven door Lemony Snicket die een pseudoniem is voor Daniel Handler. De boeken zijn meer kinderboeken maar dan wel voor oudere kinderen maar ook volwassenen zullen deze serie leuk vinden. vond de tv-serie die door netflix was uitgezonden ook erg goed. erg duister maar wel erg goed. vind Neil Patrick Harris erg goed als Count Olaf. heb seizoen een gezien en ben erg benieuwd naar seizoen twee. er is ook een film van met Jim Carry maar vind de tv-serie veel beter dan de film.

16123380

Beste lezer,
Ik moet helaas waarschuwen dat dit een erg onplezierig boek is. Het gaat over drie kinderen die door rampspoed achtervolgd worden. In dit boek alleen al krijgen ze te maken met een smerige schurk, kriebelkleren, een noodlottige brand en koude pap voor het ontbijt. Het is mijn droeve plicht om hun lotgevallen op te schrijven. Maar jij kunt dit boek natuurlijk wegleggen en iets gezelligs gaan lezen – als je daar van houdt.

Lemony Snicket

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in boeken, tvseries. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

