bookchallenge week 22

ik ben helemaal niet bekend met Nightwing dus alles voor mij was nieuw. toen ik las dat hij Robin is geweest wist ik wel iets meer maar nog niet veel. geen verkeerde strip maar weet nog niet of ik er verder mee ga. ben zelf meer van de vrouwelijke superhelden dan van de mannelijke ook al ben ik dol op the flash en de green Arrow maar dan die van de tv-serie want de stripboeken heb ik nog niet gelezen.

31549963

nightwing rebirth issue 1
He’s been Robin, Batman, a spy, a ghost. Now, Dick Grayson returns to Gotham City to reclaim the life that was taken from him. But when a new evil threatens those he loves most, Nightwing faces being torn away from home once again in order to destroy the dark force once and for all. Powerhouse artist Yanick Paquette (BATMAN, SWAMP THING) joins series writer Tim Seeley (GRAYSON, BATMAN & ROBIN ETERNAL) to return Nightwing to the DC superhero stage!

er zijn geloof ik twee series over batgirl and the birds of prey. ik heb in ieder geval twee eerste issues gevonden met dezelfde naam maar wel een ander verhaal. dit was een verhaal waar ik zeker verder mee wil gaan. ik ben dol op batgirl en the black canary.

32074177

batgirl and the birds of prey issue 1
Batgirl and Black Canary are together again, working a case that strikes right at the heart of their partnership! Someone’s uncovered the greatest secret Barbara Gordon ever kept: her time as Oracle, the most powerful hacker on the planet. And not only do they know her secret, they’re using her name to sell dangerous information to criminals! Now one of those deals has brought some major heat to Gotham City…Helena Bertinelli is out of Spyral, wearing the hood of the Huntress, and making mafia blood run in the streets! Everything you thought was hidden will be revealed if the Oracle has their way…

ik ben dol op de boeken van Sarah J. Maas en vond deze ook weer erg goed. Ben wel heel anders over Rhysand en Tamlin gaan denken en had aan het einde van dit boek maar een gedachte. ik wil meer. ik kan niet wachten om boek drie te lezen. dit boek eindigde zo spannend. het is een dikke pil maar aan het einde vond ik het boek nog te dun en baalde ik er van dat ik hem al uit had.
dit is een herlezing voor mij maar deel nog steeds bovenstaande mening. een verschil is dat ik nu deel drie al in huis heb en hier meteen mee verder kan.

a court of mist and fury – Sarah J. Maas
Feyre is immortal.
After rescuing her lover Tamlin from a wicked Faerie Queen, she returns to the Spring Court possessing the powers of the High Fae. But Feyre cannot forget the terrible deeds she performed to save Tamlin’s people – nor the bargain she made with Rhysand, High Lord of the feared Night Court.
As Feyre is drawn ever deeper into Rhysand’s dark web of politics and passion, war is looming and an evil far greater than any queen threatens to destroy everything Feyre has fought for. She must confront her past, embrace her gifts and decide her fate.
She must surrender her heart to heal a world torn in two.

deze serie is een beetje fout maar wel erg lekker. deze maand is haar klant een oude man die haar inhuurt om zijn vriendin te spelen voor het publiek. Warren is een lieve oudere man die heel lief is voor Mia. er zat een wending in die met zijn zoon te maken had die ik absoluut niet verwacht had. wel leuk dat we sommige mannen uit de voorgaande maanden weer hebben gezien. vind het leuk dat ze nog steeds in haar gedachten zijn en soms ook in haar hart. kan niet wachten om volgende maand weer verder te gaan met haar verhaal en haar belevenissen die ze in juli meemaakt.

Juni – Audrey Carlan
Als Mia wordt ingehuurd door Warren Shipley, een machtige zakenman in Washington DC, vreest ze dat ze zich zal moeten voordoen als de eerste de beste golddigger, hangend aan de arm van een steenrijke grijsaard. Maar ze blijkt niet de gezelschapsdame te worden van Warren zelf, maar van zijn schunnig knappe, vijfendertigjarige zoon Aaron. Deze jongste senator in de geschiedenis is single, onmetelijk rijk en intelligent en zeer gewild bij de vrouwen. Mia dacht altijd dat politiek saai was, maar met Aaron gaat ze een spannende maand tegemoet…

elk boek gaat op dezelfde manier. hij is nog steeds op de vlucht maar komt langzaam steeds meer te weten maar hij krijgt ook meer vragen. vind het alleen wel raar dat ze Winter de ene keer wel vertrouwen en dan weer niet. dit boek eindigde weer in een cliffhanger. ben wel benieuwd hoe het verder gaat en of hij op den duur veilig is.

Juni – Gabrielle Lord
Callum Ormond (15, ik-figuur) is al maanden op de vlucht. Hij probeert achter het familiegeheim te komen en het Ormond-juweel te vinden. Vanaf ca. 12 jaar.

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in bookchallenge 2017. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

