moviechallenge week 23

The Fate of the Furious (2017)
Nu Dom en Letty op huwelijksreis zijn en Brian en Mia zich hebben teruggetrokken doet de crew een poging een normaal leven te leiden. Wanneer een mysterieuze vrouw Dom probeert te verleiden tot de wereld van misdaad kan hij de verleiding echter niet weerstaan. Door het verraad van degene die het dichtst bij hen staat, zal de crew beproevingen moeten doorstaan als nooit tevoren. Van de kust aan Cuba en de straten van New York tot de ijzige vlaktes van de Arctische Barentszzee, het team zal de hele wereld moeten doorkruisen om een anarchist te stoppen met chaos te verspreiden en de man thuis zien te brengen die hen tot een grote familie gemaakt heeft.

Ik ben dol op deze films en ben ook heel erg blij dat ik deze in de bioscoop heb gezien. Ja er gebeuren dingen in die in het echt niet kunnen maar dat gebeurt in zo veel actie films. kom op de slechterikken schieten 100 keer en steeds mis en de goeden 1 keer en raak. maar buiten dat is deze film spannend en zaten er wendingen in die ik niet zo snel verwacht had. ook de humor was weer volop aanwezig. de cast was ook weer ijzersterk met oa Vin Diesel, Michelle Rodriquez, the Rock, Jason Statham, Tyrese Gibson, Charlize Theron en Scott Eastwood. er zat een stukje in waar the Rock het had over tay tay (Taylor Swift) en ik moest heel erg lachen. zag hem meteen weer voor me dansend op Shake it Off. kan je deze zeker aanraden en weet zeker dat ik hem op Blu-ray ga kopen zodra die uit is. Ik hou van deze films en wil zeker deel 9 ook zien.

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in moviechallenge 2017. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

