moviechallenge week 31

Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (2017)

De ongelukkige Jack Sparrow ziet het somber in, wanneer de geestpiraten onder leiding van zijn oude aartsvijand, de angstaanjagende kapitein Salazar, ontsnappen aan de Devil’s Triangle. Salazar en zijn crew zijn vastbesloten om elke piraat op zee, met inbegrip van Jack, te doden. Jack zijn enige hoop op overleving ligt in het zoeken naar de legendarische Trident of Poseidon, een krachtig artefact dat zijn bezitter de totale controle over de zee geeft.

ik ben dol op de Pirates films en heb weer erg genoten van deze film. hij was grappig maar ook spannend en de special effects zagen er weer erg goed uit. bij deze films is het altijd als je hem in de bioscoop kijkt blijven zitten tot de aftiteling want er komt daarna nog een stukje. het was voor mij al een tijd geleden dat ik de vorige Pirates films heb gezien. heb er erg van genoten en Johnny Depp blijft voor mij geweldig als captain Jack Sparrow. van mij mag er nog wel een zesde pirates film komen.

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 38 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in moviechallenge 2017. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

