L’Oreal Paris Colorista Washout Orange Hair

Afbeeldingsresultaat voor loreal colorista washout orangeben zelf een brunette dus als je haar lichter van kleur is dan is de kleur intenser maar hij valt in het echt meer op dan op de foto. het is een mooie kleur maar neigt meer naar het rood dan naar oranje wat ik niet erg vind. heb hem zelf bij de action meegenomen en daar was die rond de 3 euro maar weet de prijs niet meer. ik ben er erg blij mee en heb gelukkig nog een verpakking liggen om mijn haar nog een keer te verven. het is wel een kleurshampoo dus de kleur blijft er niet zo heel lang in zitten ze zeggen tussen de 7 en 15 wasbeurten maar dat weet ik niet want hij zit er pas in. de kleur dient ook als haarmasker want mijn haar voelde daarna heel erg zacht aan.

 


Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.