movies i want to see #5

de laatste week heb ik geen films gezien maar dit zijn de films waar ik me erg op verheug.

 Fantastic Four (2015)

Het leven van vier jonge outsiders verandert compleet als ze teleporteren naar een ander universum waar ze een schokkende gedaanteverwisseling ondergaan. Om de aarde te redden moeten de vier leren omgaan met hun nieuwe krachten en de strijd aanbinden met een voormalige vriend.

heb de eerste twee fantastic four films gezien en genoot daar erg van en ben ook benieuwd naar deze film. het verhaal van de eerste film maar dan in een nieuw jasje en met een andere cast.

Paper towns (2015)

Al van kleins af aan is de middelbare scholier Quentin verliefd op zijn raadselachtige buurmeisje Margo. Nadat hij op een avond met haar op pad is geweest door de stad verdwijnt zij plotseling, maar heeft ze een spoor van cryptische aanwijzingen achtergelaten. In de zoektocht naar haar moet Quentin op zoek naar de betekenis van oprechte vriendschap en ware liefde.

heb het boek van John Green nog niet gelezen maar wil die zeker nog lezen en ben ook erg benieuwd naar deze film.

Maze Runner: The Scorch Trials (2015)

Nadat ze het Labyrint hebben overwonnen, wacht Thomas en de andere Gladers een nieuwe uitdaging: op zoek gaan naar aanwijzingen over de mysterieuze en machtige organisatie WCKD. Hun reis brengt hen naar de Scorch, een desolaat landschap bezaaid met ondenkbare obstakels. Samen met verzetsstrijders nemen de Gladers het op tegen de superieure strijdkrachten van WCKD en ontdekken ze wat voor schokkende plannen deze organisatie voor hen in petto heeft.

 

en ook van deze moet ik de boeken nog lezen maar heb erg genoten van de eerste film dat ik zeker de tweede wil zien. ik hou wel van dit soort films.

Hotel Transylvania 2 (2015)

Vlad is de oude, ondode en ongelooflijk chagrijnige vader van Dracula. Een familiebijeenkomst leidt de ouderwetse Vlad naar een hotel om zijn van zich vervreemde zoon te bezoeken. Vlad zet echter iedereens leven op zijn kop. Het familiebezoek resulteert in een botsing tussen een ouderwetse versie van het bovennatuurlijke en wat tegenwoordig cool is.

 

ik vond de eerste film erg leuk en wil dit vervolg zeker gaan zien.