Tag – Mijn 10 favoriete movie personages

Ik ben dol op films en heb ook zat personages die ik erg gaaf vind. officieel zijn het er elf maar ik kon niet kiezen tussen de broers uit de Hobbit films en stiekem had ik er nog wel veel meer kunnen op noemen.

  • Selena uit de Underworld films gespeeld door Kate Beckinsale. ik ben niet alleen dol op de Underworld films maar ook op de hoofdrolspeelster Selena.
  • Legolas uit de Lord of the Ring films gespeeld door Orlando Bloom. ik ben dol op de Underworld en Hobbit films en ondanks dat ik Legolas in de eerste Hobbit film minder leuk vond omdat hij daar nogal arogant is vind ik zijn personage geweldig.
  • Gimli uit de Lord of the Ring films gespeeld door John Rhys-Davies. vooral samen met Legolas is die geweldig. ik heb regelmatig in een deuk gelegen om die twee.
  • Tauriel uit de Hobbit films gespeeld door Evangeline Lily ook al herkende ik haar niet meteen. ik hou van vrouwelijke karakters die hun mannetje kunnen staan en ze is een sterke en dappere vrouw die vecht voor wat ze wilt hebben.
  • Kili en Fili uit de Hobbit films gespeeld door Aiden Turner en Dean O’Gorman. deze twee broers zijn geweldig.
  • Hermoine Granger uit de Harry Potter films gespeeld door Emma Watson. in het begin een jonge meid die veel weet en een beetje betweterig is en aan het eind een goede vriendin die erg slim is en door haar kennis haar vrienden meerdere keren heeft geholpen. wil vooral haar tas wel hebben uit de laatste twee films.  
  • Hagrid uit de Harry Potter films gespeeld door Robbie Caltrone. ik ben dol op deze reus. hij is zo lief maar ook erg beschermend en grappig. hij heeft de meest aparte huisdieren. en hij was zeker geen saaie leraar.
  • Dobby uit de Harry Potter films ingesproken door Toby Jones. ik ben dol op deze elf. Dobby is gewoon een schatje en ook al komt het er niet altijd even goed uit hij bedoelt het goed en probeert Harry en zijn vrienden te helpen.
  • Alice Cullen uit de Twilight films gespeeld door Ashley Greene. ik ben dol op Alice, ze is lekker vrolijk. en het is wel handig dat ze de toekomst kan zien.  
  • Veronica Mars uit de gelijknamige film gespeeld door Kristen Bell. ik ben dol op de serie en vond de film ook erg leuk. ik ben dol op Veronica.